İddaa Cini
Sürüm: v1.0

8 Temmuz 2015

Pes 2013 Yaz Dönemi Transfer Yaması 2015-2016 (Temmuz 2015)

pes 13 transfer yaması pes 2013 güncel transfer yaması indir full Falcao-Chelsea Roberto Firmino-FC Liverpool Jackson Martínez-Atlético Madrid Arda Turan FC-Barcelona Paulo Dybala-Juventus Danilo Real-Madrid Carlos Bacca-Milan Geoffrey Kondogbia-Inter Álvaro Negredo-Valencia CF Douglas Costa-Bayern Münih Memphis Depay-Manchester Utd. Andrea Bertolacci-Milan André Gomes-Valencia CF Giannelli-Imbula FC Porto Evgen Konoplyanka-Sevilla FC Mario Mandzukic-Juventus Eto-Antalyaspor Josef-Fenerbahçe Fernandao-Fenerbahçe Şener-Fenerbahçe Nani-Fenerbahçe Podolski-Galatasaray

AÇIKLAMA
Pes 2013 yeni yama yayınlandı. Bu yamada Pes 13 oyununa en son transferler gerçekleştirildi.  Kurarken herhangi bir program gerektirmez kopyala yapıştır ile kurulur. Pes 13 STSL, Pes 13 Bundesliga ve Pes 13 Ptt1.Lig yamaya dahildir. Bu yama diğer tüm yamaların üstüne yapılmıştır. Tüm Yamaları kapsamaktadır.

ÖRNEK TRANSFERLER
Falcao-Chelsea
Roberto Firmino-FC Liverpool
Jackson Martínez-Atlético Madrid
Arda Turan-FC-Barcelona
Paulo Dybala-Juventus
Danilo Real-Madrid
Carlos Bacca-Milan
Geoffrey Kondogbia-Inter
Álvaro Negredo-Valencia CF
Douglas Costa-Bayern Münih
Memphis Depay-Manchester Utd.
Andrea Bertolacci-Milan
André Gomes-Valencia CF
Giannelli-Imbula FC Porto
Evgen Konoplyanka-Sevilla FC
Mario Mandzukic-Juventus
Eto-Antalyaspor
Josef-Fenerbahçe
Fernandao-Fenerbahçe
Şener-Fenerbahçe
Nani-Fenerbahçe
Podolski-Galatasaray
+Diğer Transferler

hazır indir, pes 13 transfer yaması indir temmuz 2015 transfer yaması pes 2013 transfer yaması güncel indir yaz nani fenerbahçe eto antalyaspor transfer yaması download gezginler

Kurulum 
Rar'dan çıkarttığınız KONAMI Klasörünü bilgisayarınızda mevcut olarak bulunan Belgeler klasörünün içinde olan KONAMI'yla değiştirmeniz yeterlidir.


YAMAYI KURAMAYANLAR
Oyun sürümü 1.00 olmak zorundadır yoksa oyun kapanır. Eğer oyununuzu 1.00 sürümüne çıkarmak istiyorsanız oyunu silin ve kurun veya internetten 1.00 sürümünü güncelleyiniz. Tam ekran sorunu bazı bilgisayarlarda oluyor çözüm Program Files / KONAMI/ Pes13 / setting önce çözünürlüğü ayarlayınız sonra tam ekran tuşunu aktif yapınız.

NOT: Kit server gerektirmez.

Rar Şifresi: hazirindir.blogspot.com.tr


İNDİRME LİNKLERİ

Etiketler

42 yorum:

  1. Rar şifresini bulamıyorum,yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre konuda mevcut kardeş linklerin hemen ustunde göremiyorsan hazirindir.blogspot.com.tr bu kardeş

      Sil
    2. gomez beck rhodolfo nerdeler

      Sil
    3. admın ben sıfreyı bulamadm nerede yazıyo dedgnz sıteyede gırdm ama hıcbısı yazmıyo

      Sil
    4. hazirindir.blogspot.com.tr

      Sil
  2. Admin rar şifresini verseydin ya videoda bulamıyorum bi yardım

    YanıtlaSil
  3. Admin bu nerden indiriliyor yardim edermisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNDİRME LİNKLERİ yazısının altındaki mavi, mor veya sarı resimden herhangi birine tıklayıp indirin.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İNDİRME LİNKLERİ yazısının altındaki mavi, mor veya sarı resimden herhangi birine tıklayıp indirin.

      Sil
  5. çok sağol admin emeğine sağlık. Bu arada belki yeri ve zamanı değil ama tam yeri ve tam zamanı... Tüm şehitlerimize Allah rahmet eylesin bu vatanı bölemediniz bölemeyeceksiniz!!!

    YanıtlaSil
  6. klavyeyi iptal demıyorum onu nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  7. klavye ıptal olmuyo bısey soyleyın

    YanıtlaSil
  8. benimki 1.04 indirsem tekrar yüklemek zorunda kalmam oyunu değil mi?

    YanıtlaSil
  9. 1.04 ise ne yapıcaz admin acil yardım

    YanıtlaSil
  10. indirdiğim rarda konami dosyası yok napacm acill yardım

    YanıtlaSil
  11. Admin her şeyi doğru bir şekilde uyguladım ama resimde görünen veya yazılarında görünen transferlerin hiçbiri yok.

    YanıtlaSil
  12. s.a ben herşeyi harfiyen yerine getirdim ama oyun açılıyor herhangi bir tuşa bas dedikten sonra tuşa basıyorum oyun kapanıyor ?

    YanıtlaSil
  13. s.a ben herşeyi harfiyen yerine getirdim ama oyun açılıyor sonra cr ekrana geliyor herhangi bir tuşa basın diyor bir tuşa basıyorum ve oyun kapanıyor eski yamasını tekrar koyduğumda açılıyor

    YanıtlaSil
  14. sürümüne nerden bakıcaz ? bende pesbox v 0.7 yazıyo ? sürüm 0.7 mi yani ?

    YanıtlaSil
  15. rar şifresine nereden ulaşıyoruz

    YanıtlaSil
  16. rar şifresin kopyala yapıştıe dedim olmadı elle yazdsım gene olnmadı

    YanıtlaSil
  17. epostayı yazıyorum desteklemiyo yardıımcı olun

    YanıtlaSil
  18. indirdigim zaman eset diyo sebebi ne

    YanıtlaSil
  19. oyunda ligler güncel stsl falan var ama transferler güncel değil nsaıl yapabalirim

    YanıtlaSil
  20. içinde forma yamasıda vaemı

    YanıtlaSil
  21. Bnde 3 tane butoon var 2ye nasıl indircem ve 2 kol ile oynanmıyor acil yardım pls

    YanıtlaSil
  22. Admın bnde 3 tane buton gözüküyor bi arkadaşla oynamak istesem biri klavyede biri kolda oynamak zorunda 2side kolda oynuyamıyo 3tane buton gözüküyo nasıl 2ye çekicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede aynısı oldu kardeş bir çözüm buldunmu

      Sil
  23. rar şifresi tutmuyor wrong password diyor admin yardım lütfen

    YanıtlaSil
  24. kardeşim oyundan atıp hata veriyo yamayı uyguladıktan sonra

    YanıtlaSil
  25. admmin söylediğin transferlerin hiçbiri yok haberin olsun milleti kandırma

    YanıtlaSil
  26. ya klavye nasıl kapatılıyo

    YanıtlaSil
  27. admin bende 3 oyuncu gözüküyo 2 tane kol takınca klavyeyi nasıl iptal ediyoruz acil yardım pls

    YanıtlaSil
  28. bende yamayı yükleyince kol çalışmıyor silince çalışıyor neden acaba ??

    YanıtlaSil